Digitalnet.hu

infodigitalnet.hu

Kategóriák
Digitalnet.hu

infodigitalnet.hu

  • Kategóriák
    • Akciók
    • Zelux
    • Otthon, háztartás
    • Világítás, okos eszközök
    • Elektronika, tartozékok
    • Sport és szabadidő
    • Ajándéktárgyak
  • Kapcsolat
  • Szállítás
  • Viszonteladás
  • Hibabejelentő űrlap
  • Pályázat
  1. Garancia

Garancia

Reklamációt vagy hibabejelentést minden esetben írásban fogadunk:

Hibajelentési lap linkre kattintva elérhető űrlap kitölltésével vagy,

e-mailen keresztül, a hiba leírásával, képet mellékelve a termékről/termékekről és a kapott számláról. A levelet a garancia@bluechiptrade.hu címre kell küldeni.

Mindkét esetben Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot 1 - 5 munkanapon belül.

Az ügyintézés menete a következő:

1. Töltse ki a Hibabejelentő lapot ( ide kattintva látja). Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást. Fontos az is, hogy a megrendeléskor megadott adatait tüntesse fel a hibabejelentő lapon, valamint a számla vagy a megrendelés sorszámát (amelyiket hamarabb megtalálja). Ha a csere terméket nem ugyanarra a címre kell szállítani, ahová a megrendelést szállítottuk, úgy ezt is tüntesse fel a Hibabejelentő lapon, ellenkező esetben az előző szállítási címre küldjük a csere termékeket.

2. A termékért futárt küldünk ő szállítja a terméket szervízbe, vagy ügyfélszolgálatunkra. Munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.

4. A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás, bevizsgálás költsége is Önt terheli. 


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális termékek szervizes bevizsgálása díjmentes, de amennyiben a bevizsgálás során kiderül, hogy a vizsgált termék hibátlanul működik, vagy adott esetben nem rendeltetésszerű használatból eredő hibával rendekezik, akkor az ügyfélnek 5000 Ft + ÁFA bevizsgálási díjat számolunk fel minden esetben.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.


A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik.

A hibás termékeket visszajuttatjuk a beszállítónak, gyártónak, importőrnek bevizsgálásra és 8 napon belül kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított garanciális időn belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhető vagy megszűnt, úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza.


Jótállás, garancia vagy szavatosság? Mi a különbség?

A garancia és a jótállás jelentése ugyanaz. Az előbbi a hétköznapokban használatos fogalom. A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő tesz egy önkéntes vállalást arra, hogy ha a garancia (jótállás) ideje alatt az árucikk meghibásodik, elromlik, akkor ez idő alatt a fogyasztó jelzésére ingyenesen javítja, ennek hiányában cseréli azt. Végső esetben a kifizetett összeget visszatéríti. Itt fontos, hogy azok a beszállítóink, akik vállalnak jótállást a termékeikre a jótállási jegyen, füzetben, részletesen feltüntetik, hogy milyen meghibásodások tartoznak a jótállás alá. Oldalunkon beszállítónként olvashat róla részletesebben. 
A szavatosság 
azt jelenti egész pontosan, hogy  a vállalat szavatossági idő alatt a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a már bemutatott, alábbi szavatossági jogokat érvényesítheti : kijavítás, kicserélés, vételár leszállítása vagy teljes vételár visszatérítése.
A jótállás (garancia) és szavatosság fogalma között tehát az a nagyon fontos különbség, hogy a jótállás többet jelent, többet biztosít a fogyasztónak, mint a szavatosság. A jótállás (garancia) ideje alatt ugyanis végig a kereskedő köteles bizonyítani azt, hogy a hiba csak a vásárlást követően keletkezett.
A szavatosságnál viszont ez nincs így és ez nem jelent többet annál, mint hogy ennek ideje alatt a fogyasztó kérheti a kijavítást, azonban a bizonyítási kötelezettség már a fogyasztót terheli. A vásárlónak kell ugyanis ilyenkor azt bebizonyítani, hogy már akkor eleve hibás terméket kapott, amikor átadták neki az árucikket.

Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hogy soha többet ne maradj le Bomba ajánlatainkról!

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • Garancia
  • Hibajelentő, Elállási űrlap
  • Pályázat
Digitalnet.hu
  • 6085 Fülöpszállás, Petőfi utca 56
  • +36204451135
  • info@digitalnet.hu

 

  • facebook

  • instagram

NÉPSZERŰ KATEGÓRIÁK
  • Elemek
  • Fényforrás
  • Villanyszerelés
  • Otthon, Háztartás
  • Zelux termékek

 

argep.hu
Árukereső.hu Árukereső.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
viva_com
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • Zelux
  • Otthon, háztartás
  • Világítás, okos eszközök
  • Elektronika, tartozékok
  • Sport és szabadidő
  • Ajándéktárgyak
  • Kapcsolat
  • Szállítás
  • Viszonteladás
  • Hibabejelentő űrlap
  • Pályázat
Nyelv váltás
  • hu
  • en
  • sk
  • ro
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.